Autor Wiadomość
Athaair
PostWysłany: Pon 11:13, 08 Sie 2011    Temat postu: Klasy

Wojownik - Wojownicy to postaci stojące zawsze na pierwszej linii, stanowiące podporę każdej drużyny, która stanie się celem wrogiego ataku. Korzystają z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, posługują się także potężnymi zdolnościami specjalnymi, czerpiącymi z pokaźnych zapasów wytrzymałości postaci.

Mag - Magowie to jedyna klasa postaci potrafiąca rzucać zaklęcia, zarówno ofensywne, jak i służące wsparciu samego maga oraz członków jego drużyny. Choć magowie mogą korzystać z broni do walki wręcz oraz broni dystansowej, nie dysponują w tym aspekcie wyjątkowymi umiejętnościami. Zamiast tego preferują strzelające magicznymi pociskami kostury.

Łotrzyk - Łotrzykowie to sprytni wojownicy, triumfujący w walce dzięki kombinacji szybkości, przebiegłości oraz szerokiego zakresu umiejętności. Eliminują wroga w sposób niespodziewany, zanim ten zda sobie sprawę z zagrożenia. Łotrzykowie z łatwością otwierają zamki, obezwładniają przeciwników i podkradają się do nich, by z zaskoczenia zadać zabójczy cios w plecy.

Berserker - Gdy wpadnie w szał, berserker traci częściowo świadomość, stając się niszczycielską siłą niosącą śmierć i kalectwo. Należy jednak pamiętać o tym, że jego żądzę krwi trudno podtrzymać.

Czempion - Czempiona zawsze łatwo zauważyć na polu walki, stojącego ramię w ramię ze swymi sprzymierzeńcami, wykrzykującego podnoszące na duchu słowa z głębokim przekonaniem, które wroga doprowadza na skraj rozpaczy.

Templariusz - Templariusze są zmorą magów, którzy pobłądzili. Neutralizują ich najgroźniejsze zdolności, by drużyna mogła dokończyć dzieła.

Łupieżca - Łupieżcy to ucieleśnienie koszmarów, masochiści, którzy flirtują ze śmiercią, przeświadczeni, że sprowadzą w ten sposób śmierć na swych wrogów.

Mistyczny Wojownik - Mistyczny wojownik to mag posługujący się niekonwencjonalnymi metodami, odrzucający potęgę bezpośrednich magicznych ataków na rzecz konwencjonalnego uzbrojenia, które opanowuje w sposób doskonały.

Mag Krwi - Mag krwi posługuje się zakazaną magią, która w mniejszym stopniu opiera się na wykorzystaniu lyrium oraz many, zamiast tego czerpiąc bezpośrednio z esencji życia. Ich zaklęcia mogą wydawać się odpychające, lecz są niezwykle potężne, umożliwiając nawet odebranie wystawionym na ich działanie istotom wolnej woli.

Zmiennokształtny - Wyszkolony w sztuce transformacji zmiennokształtny nigdy nie jest przeciwnikiem, z jakim spodziewali się zmierzyć jego adwersarze.

Uzdrowiciel Dusz - Uzdrowiciel dusz nigdy się nie spieszy, ponad błyskawiczną siłę ofensywną przedkłada pewne zwycięstwo, w którego odniesieniu pomagają mu niezłomni sprzymierzeńcy.

Skrytobójca - Skrytobójcy to niezwykle skuteczni mordercy, zdolni znaleźć słabe punkty przeciwnika, które wykorzystać mogą oni sami, a także ich sprzymierzeńcy.

Bard - Tylko najbardziej niewinni spośród bardów uważają siebie wyłącznie za dostarczycieli rozrywki. Wielu z nich to mistrzowie manipulacji, którzy dzięki swemu zawodowi zyskują łatwy dostęp do osób będących przy władzy. Nie nadają się do walki w pojedynkę, koncentrując się zamiast tego na inspirowaniu sprzymierzeńców i zniechęcaniu wrogów, przechylając w ten sposób szalę zwycięstwa na stronę swojej drużyny.

Szampierz - Szampierze to mistrzowie szybkości, uników oraz finezji – gdy zaatakuje przeciwnik, błyskawicznie się przemieszczają, zadając dezorientujące ciosy lub atakując jego słabe punkty.

Łowca - Łowca to przyjaciel zwierząt i, co ważniejsze, ich zaprzysięgły sprzymierzeniec. Łowca w potrzebie zawsze może liczyć na pomoc w postaci dodatkowej pary szczęk wyposażonych w ostre zębiska.

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group