Przygoda w Rivellon
Dołącz do Świata Gry

FAQ Użytkownicy Grupy Galerie Rejestracja Zaloguj
Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Szukaj

Klasy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przygoda w Rivellon Strona Główna -> Tales from Faerun
Autor Wiadomość
Richard
Hero of Rivellon


Dołączył: 07 Cze 2007
Posty: 1726
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Neverwinter

PostWysłany: Sob 16:01, 11 Wrz 2010    Temat postu: Klasy

Barbarzyńca: Świetny wojownik. Różnica między barbarzyńcą a Wojownikiem jest prosta. Wojownik osiąga wszystko ciężką pracą. Brabarzyńca zawdzięcza wszystko pierwotnemu szałowi który sprawia że jest w stanie pokonać prawię każdego. Wadą szału jest duże zmęczenie po użyciu go.

Bard: Jego magia pochodzi z duszy, nie z ksiąg. Potrafi czerpać też moc z muzyki i poezji. Bard swoimi pieśniami jest w stanie pokrzepić swoich towarzyszy. Bardowie nie tylko opowiadają. Świetnie słuchają opowieści innych co sprawia że są świetnie poinformowani w plotkach z danego rejonu.

Czarnoksiężnik: Rodzą się z mroczną mocą w sercu. Życie poświęcają aby zapanować nad tą siłą. Pomaga im w tym siła woli. Gdy opanują czarną magię są śmiertelnymi przeciwnikami.

Czarodziej: W przypadku czarodziei liczy się tylko magia. Reszta schodzi na dalszy plan. Swe życie spędzają studiując liczne księgi. Czarodzieje słynni są ze swoich zdolności pisania zwoji i tworzenia różdżek.

Czarownik: Czarownicy rzucają swe zaklęcia dzięki wrodzonej mocy. Ich magia jest bardziej intuicyjna niż logiczna. Czarownicy nie tracąc czasu na naukę swych zdolności często ćwiczą walkę by stać się osobą wszechstronniejszą.

Druid: Magię czerpią z natury. Ich zdolności w głównej mierze są defensywne choć niektórzy druidzi opanowali potężne zaklęcia ofensywne. Druid potrafi przybrać zwierzęcy kształt.

Kleryk: Leczące zdolności otrzymują od swoich bóstw. Nawet niedoświadczony Kapłan jest w stanie wyleczyć kogoś na skraju śmierci. W swoim arsenale zaklęć Kapłani mają czary które niszczą nieumarłych.

Mnich: Mnich do walki nie potrzebuje broni i pancerza. Używa gołych rąk, które po długoletnich treningach stają się najpotężniejszą bronią w Faerunie. Mnisi charakteryzują się dużą zręcznością, a ich walki dużą efektownością.

Paladyn: Rycerze dobra. Całą swoją moc kierują przeciw złu, które próbują zniszczyć. Paladyna chroni boska aura która daje mu przydatne moce. Paladyna nigdy nie dosięgnie choroba. Paladyni mogą się też słabo leczyć.

Szaman: Mistrz świata duchów. Swą moc czerpie właśnie z istot z poza świata rzeczywistego. Posiada potężną magię kapłańską. Panuje też nad żywiołami obracając ją w magię ofensywną

Ulubieniec Bogów: Osoby z darem od Bogów które magią kapłańską posługują się z łatwością większą niż najlepsi klerycy. Dar ten pozwala im wyszkolić się w rzemiośle wojennym co sprawia że są często dużo silniejsi niż podobni im paladyni.

Łotrzyk: Dzięki swojej niezwykłej zręczności potrafią poruszać się bezszelestnie. Są niezastąpieni gdy trzeba unieszkodliwić pułapkę i otworzyć zamknięte drzwi. Wbrew pozorom są też silnymi wojownikami. W prawdzie nie są tak silni jak chociażby wojownik, lecz wiedzą gdzie uderzyć żeby naprawdę zabolało. Łotrzyki to zmora bogatych szlachciców.

Łowca: Dzięki instynktowi potrafią przeżyć w dziczy. Są świetnymi tropicielami. Świetnie posługują się bronią dystansową. Łowca często żyje tak długo w dziczy że nawiązuje więź z naturą dzięki czemu czerpie z niej moc jak druidzi.

Zawadiaka: Są to osoby często agresywne, nie stroniące od zabaw i alkoholu. Od zwinności wolą brutalną siłę. Świetnie sprawdzają się w towarzystwie z racji swoich zdolności bojowych i cech osobowości.

Wojownik: Wojownicy posiadają największe zdolności bojowe ze wszystkich klas. Swoje umiejętności zyskują dzięki dyscyplinie i ciężkiej pracy. Wojownik może dzierżyć każdy rodzaj broni.

Agent Harfiarzy: Członkowi półtajnej oragnizacji mają za zadanie walczyć ze złem i trzymać porządek między cywilizacją a naturą. Niemal zawsze są w podróży. Ich zdolności szpiegowskie są przeplatywane z umiejętnościami złodziejskimi.

Blady Mistrz: Mistyczni czarodzieje którzy zagłębiają się w sztukę nekromancji. Blady Mistrz potrafi tworzyć potężnych nieumarłych. Ci bardziej doświadczeni są nawet w stanie kontrolować siły witalne wroga.

Boski Czempion: Potężny wojownik. Prawa ręka swego bóstwa. Za zadanie ma chronić pielgrzymów, świętych miejsc. Często też jest dowódcą krucjat. W kościele w hierarchi znajduje się o miejsce wyżej niż paladyn.

Czarny Strażnik: Rycerz który swoje życie poświęca mrocznym siłom. Służy demonom. Posiada moce dzięki którym niszczy czyste dobro. Potrafi też stworzyć do pomocy mrocznych pomocników w postaci mniejszych czartów czy piekielnych ogarów.

Czerwony Czarodziej: Czerwoni Czarodzieje pochodzą z Thay. Szkolą się jedynie w jednej szkole magii przez co ich zdolności są zabójcze lecz mocno ograniczone.

Dziedzic Czerwonego Smoka: Potomek smoków które przybrały postać humanoida i miały humanoidalne kochanki. Osoba z takiego związku zyskuje niesamowitą siłę, zdolność zionienia ogniem, czasem ma smocze skrzydła. Smocza krew w żyłach takiej osoby niewiarygodnie zwiększa zdolności magiczne przez co czary takiej osoby mogą być niewyobrażalnie silne.

Członek Dziewiątki z Neverwinter: Elitarna grupa która ma za zadanie chronić Lorda Neverwinter. Członek Dziewiątki jest dobrym wojownikiem i świetnie sprawdza się w grupie z racji jego umiejętności dowodzenia i chronienia towarzyszy.

Kapłan Bojowy: Wojownicy którzy znają podstawy magii kapłańskiej. Kapłani Bojowi są przydatną jednostką podczas dużych bitew z racji ich umiejętności do walki w grupie.

Krasnoludzki Obrońca: Krasnoludy które są szkolone do konkretnych celów obronnych. Często chronią władców czy szlachciców. Są bardzo wytrzymali na ciosy a swym młotem bojowym są w stanie siać duże spustoszenie.

Mistrz Broni: Wojownicy którzy całe szkolenie poświęcają na jeden rodzaj broni. Mistrz Broni pod koniec swego szkolenia stanowi ze swoją bronią jedność. Doskonale ją czuje, walczy z niesamowitą gracją. W pojedynku jeden na jeden jest niemal niemożliwy do pokonania.

Mistyczny Mędrzec: Magowie którzy nie poświęcają swojego czasu na wymyślanie nowych zaklęć. Oni uczą się magii od podstaw, starają się zrozumieć jej sens. Gdy im się to uda, ich ciało jest niemal wypełniane magią a spontaniczność ich magii jest na nienaturalnym poziomie.

Mistyczny Oszust: Bardzo wszechstronni poszukiwacze przygód. Znają podstawy magii lecz stosują ich do innych celów niż większość. Mistyczni Oszuści magii używają do intryg i prostych kłamstw jak kantowanie w kartach czy grze w Dziewięć Piekieł.

Mistyczny Łucznik: Elitarne Elfy które swą nadprzyrodzoną zdolność korzystania z łuku uzupełniają magią. Mistyczni Łucznicy potrafią nasączyć strzały magią, dzięki czemu sieją grozę w oddziałach wroga.

Niesamowity Rycerz: Rycerze którzy swoje zdolności powiększyli o magię. Bardzo wszechstronni wojownicy którzy są w stanie rozpłatać wroga mieczem lub zwęglić go ognistą kulą.

Niewidzialne Ostrze: Wojownicy szkoleni w walce sztyletami i ich pochodnymi. Są szybcy, zwinni, świetnie unikają ciosów a ich ataki są zabójczo skuteczne.

Piekielny Czarnoksiężnik: Czarnoksiężnicy którzy dogłębnie studiowali mroczne sztuki magiczne potrafią czerpać swą moc z samych piekieł. Świetnie panują nad wszelką ognistą magią.

Przewodnik Zagłady: W zamian za naturalną nieśmiertelność Przewodnicy Zagłady muszą przemierzać Faerun w celu niszczenia wszystkiego co złe. Poza nieśmiertelnością nie różnią się niczym od zwykłych wojowników ( Przewodnik Zagłady może zginąć w bitwie )

Rozszalały Berserker: Są to osoby uzależnione od walki i przyjemności którą czerpią z pojedynków. Niemal w ciągłym szale bitewnym są niebezpiecznymi towarzyszami gdyż w każdej chwili mogą ulec uzależnieniu i zaatakować jednego z towarzyszów.

Szermierz: Są to mądrzy wojownicy którzy opierają swoją walkę na refleksie i precyzyjnych uderzeniach osłabiających wroga. Posługują się bronią lekką jak np. rapiery.

Tancerz Cienia: Osoby działające na granicy światła i cienia. Nigdy nie wzbudzają całkowitego zaufania. Najczęściej wyposażeni są w dwa krótkie miecze.

Władca Burz: Władcy Burz posługują się grzmotem i błyskawicą tak jak wojownik mieczem. Z racji tego że kontrolują najpotężniejszą z sił natury często wzbudzają strach wśród prostych ludzi bez względu na to czym sami się kierują.

Zabójca: Specjaliści od zadawania szybkich i śmiertelnych uderzeń. Są świetnymi szpiegami i informatorami. Doskonale znają anatomię ciała i wszelkie istniejące trucizny których z łatwością mogą użyć przy zastawianiu pułapek.

Złodziej Cienia: Złodzieje Cienia to najlepiej prosperująca gildia złodzieji w całym Faerunie. Jej członkowie mają tylko jeden cel: Bogactwo. Każdy Złodziej Cieni dąży właśnie do tego.

Święta Pięść: Organizacja zrzeszająca w klasztorach mnichów którzy chcą udoskonalić do granic możliwości swą harmonię z umysłem i ciałem. Adepci organizacji mogą szczycić się mianem właśnie Świętej Pięści.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Przygoda w Rivellon Strona Główna -> Tales from Faerun Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Elveron phpBB theme/template by Ulf Frisk and Michael Schaeffer
Copyright Š Ulf Frisk, Michael Schaeffer 2004


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin